Børnehuset

Holmsland Børnehus er pr. 1/1 2020 normeret til 17 vuggestuebørn og 39 børnehavebørn i alderen 0 til 6 år, og børnene er fordelt på to stuer.
Pga. vandskade er børnehavedelen pt. flyttet op på skolen, hvor de holder til i skolens SFO lokaler.
Telefonnummeret dertil er 20830403

For os er hvert barn noget helt unikt og dit barn vil blive mødt af voksne som er anerkendende, positive, ærlige og tydelige. Vi er der med en støttende hånd, et knæ at sidde på, et lille skub fremad, opmuntring og trøst.

Vores mål er, at medvirke til at børnene udvikler sig til hele selvstændige og glade børn med en positiv selvopfattelse og evnen til at indgå i sociale sammenhænge / relationer.

Vi tilbyder:

- Nærhed - tid til fordybelse

- Dialogisk læsning - intensiv sprogarbejde

- Oplevelser i nærmiljøet, udflugter til hav, fjord, skov, besøg på plejehjemmet mm.

- Venskaber ( Fri for mobberi)

- Børnemassage

- Gode overgange mellem dagpleje / vuggestue, børnehave og skole

- Tæt forældresamarbejde

I er altid velkomne til at kigge forbi og få en rundvisning og en kop kaffe, bare ring og få en aftale med os!